Monday 11 March 2019

Apa Yang Saya Dapat Bila Join Kursus Spa Twb

TAMBAH NILAI MELALUI TWB

Sy mula join Twb April 2018
selepas sebulan sy berhenti kerja.
First Training 

First Buka Booth


yes saya berhenti kerja tanpa ada savings tapi disebabkan kan nak sangat join sy berusaha untuk dapatkan modal.

Alhamdulillah Allah permudahkan, saya join TWB dengan pakej Rm 1999 lengkap semua kelengkapan spa.

Lepas training terus running spa.

maka terhasillah Suzie Mobile Spa🤗

apa yang saya dapat melalui Twb?

saya sejujurnya xpernah sangka bidang bisnes menjadi bidang pilihan saya.

dan sy terkejut saya yang tangan keras kejung ni dapat belajar spa dalam masa sehari sahaja😂

waktu training saya belajar 5 kos
1. Facial
2.Face Massage
3. Body Scrub +Urut Lulur
4. Sauna Herba
5. Foot & Hand Spa

Bayangkan kan orang lain perlu belajar bertahun tahun untuk belajar spa tetapi Twb settle dalam masa sehari shaja.

Bidang Kecantikan tak akan rugi dan beruntung sangat menambah nilai dengan Twb.

kat mana mana pun boleh buat duit & kerja yang flexsibel dan tidak tension😂

Proven Result Suzie join Twb

1. Dapat buat saham Asb 50 ribu
2. Savings atleast Rm100 sebulan
3. Bantu Suami
4. Travel

perkara di atas Suzie xpernah buat sewaktu kerja dahulu😥

dan paling buat Suzie tersedar melalui bisnes Twb ni, Suzie perbaiki hubungan dengan Allah s. w. t banyak perkara yang membuat rezeki terhalang rupenya.

Terima Kasih Twb
InsyaAllah tahun 2019 ni adalah tahun kejayaan untuk semua team Twb😍

No comments:

Post a Comment

Featured post

Kisah Benar Pesakit Anxiety & Depression Pulih

Kisah Puan Nino yang diuji dengan penyakit anxiety.  3 tahun dengan Anxiety satu cabaran buat Puan Nino yang ada anak kecil.  Assalamualaiku...