Thursday 21 March 2019

5 Kisah Wanita Peroleh Pendapatan 4-5 Angka Dengan Mobile Spa



Assalamualaikum entry seterusnya ini🤗

Suzie nak kongsi kisah 5 wanita yang memperoleh pendapatan 4-5 angka sebulan dengan mobile spa.

💗Nur  Nadhirah💗
Bekerja bukan penghalang part time spa. 

Tiga kali cycle Shaklee since Ogos lepas Aku berjaya buktikan Aku dapat maintain bonus 4 angka pada mereka setiap bulan consistently without fail kerana satu cabaran yang aku dapat dari mentor!
😊 Pencapaian Aku seterusnya dalam TWB adalah aku berjaya Kumpul saving Over RM20K now melalui bisnes ini. Mampu bagi pada parents almost RM800 per month. Saving peribadi RM 1K. 

💗Puan Amy💗
Masalah Hutang Selesai

Kisah Puan Amy yang dikelilingi hutang keliling pinggang memilih Projek TWB sebagai jalan keluar adalah sangat bijak.
Tak sampai 2 bulan, modal rm1999 yang dikeluarkan diperolehi dengan penuh kesyukuran. Siap lebih dari modal.


💗Puan Azura💗
Berjaya Membawa ibu & Ayah Menunaikan Umrah

Suzie dah lama interview kak zura sewaktu Suzie buatkan pakej berpantang untuknya pada bulan 1.

sesambil berborak Suzie tanya berapa kos umrah untuk 2 orang & ambil pakej apa? 

Total Umrahkan ibu dan ayah almost Rm 20 ribu🤗 termasuk pakaian untuk ke sana & duit belanja. 

Rezeki akan bertambah tambah apabila berusaha membahagiakan ibu bapa.


💗 Syamira 💗
Income Spa Penyelamat Rumahtangga 

Sebenarnya seminggu lepas puasa suami berhenti kerja disebabkan masalah di tempat kerja yang buatkan dia tak boleh tahan. 

Dan.. Nak dijadikan cerita, bermulalah episode suka dan duka kami, suami punyalah susah hati pikir nak bayar duit rumah sewa, duit moto,duit itu, duit ini.. Komitment memang banyak walau berdua jer.. Dengan persiapan nak raya lagi.. Memang agak stress jugaklah bila pikir.. 

Saya?? Saya sebenarnya macam tak percaya suami berhenti kerja 😂
Tapi.. Ntahlah kali ni saya takdalah susah hati sangat.. Sebab saya tau, saya ada sesuatu untuk saya buat duit, saya yakin Allah akan cukupkan rezeki saya.. saya terus fokus buat duit dengan spa.. Macam-macam promosi saya buat untuk tarik pelanggan, hari-hari doa mintak Allah permudahkan.. 

Dan nak dipendekkan cerita, asbab spa TWB Alhamdulillah.. Dapat selesaikan segala komitmen kami berdua yang berkaitan dengan duit. Yang paling tak sangka kami raya sakan!! Baju raya baru.. Siap boleh buat kuih raya sama-sama lagi.. Syukur! Alhamdulillah sampailah hari ni suami belum dapat kerja kami masih boleh survive.. Suami saya mekanik serba boleh.. Semua dia boleh repair dari basikal sampailah jentera berat dan segala mak nenek jenis mesin.. Sekarang kami berdua kerja sendiri.. Suami buat repair sendiri dekat rumah, saya fokus spa.


💗Master Athirah 💗
Peguam bukan lagi pilihan kerjaya

Suzie bangga sangat duduk dibawah group Shaklee yang hebat hebat & semestinya Twb adalah group yang digeruni oleh group Shaklee yang lain😂😂

Suzie bangga sangat sebab Master Athirah ni lepasan Law tau tapi sanggup x bekerja sebagai peguam semata mata mahu dengan Shaklee. 

Sebab apa? Sebab Master Athirah dah nampak apa yang Shaklee boleh bagi melebihi apa pekerjaan lain. 

Bayangkan setiap bulan boleh bagi kepada ibu ayah 4 angka sebulan. 
Dapat Bayar Pinjaman Belajar Lumsum 30 Ribu 
Dapat Beli Kereta Idaman Iaitu Audi di usia yang muda. 

Best kan bila kita berpeluang berbakti kepada ibu & ayah. 

banyak lagi kisah kisah kejayaan team Twb
setiap hari ada update 🤗
Bidang Kecantikan ni x akan pernah rugi💗

Jom jadi sebahagian daripada team kami🙋


Suzie 
Distributor Shaklee 
0139714384 


No comments:

Post a Comment

Featured post

Kisah Benar Pesakit Anxiety & Depression Pulih

Kisah Puan Nino yang diuji dengan penyakit anxiety.  3 tahun dengan Anxiety satu cabaran buat Puan Nino yang ada anak kecil.  Assalamualaiku...